|
|
|
Nw ontwikkeld blok |
M175 / M200 / M250 Nw. frame telescoop vering |
zomer 1955 begonnen met auto’s |
|
|
laatste auto oktober 1958 |
GS175 /GS250 / begin herfst 1959 begin levering M250B |
Modellen MC175 /MC250 /MC277 |
|
1e breedwandcilinders |
|
MC175 /MC250 /MC360 dubbel buis- betere voorvering , wielas vóór dempers |
MC175 /MC250 /MC360 |
MC250 /MC360 |
MC250 /MC360, vierkante cilinder |
MC125 /MC250 /MC360 |
MC125 /MC250 /MC360 hoekige - |
MC125 /MC250 /MC400 Laatste twee met nw. motorblok, nog wel met vierkante cilinder MC125 radial cilinder |
MC125 /MC250 /MC400 |
MC125 /MC250 /MC400 /Nw MC501 Radial cilinder, conische remnaven, kunststof spatborden - |
MC125 /MC250 /MC400 /MC501 |
MC125 /MC250 /MC400 /Nw. MC450, /MC501 Achter vering iets naar voren, nw plastic delen |
MC125 /MC250 /MC400 / MC450, /MC501 MC250 met vernieuwd m.blok 5 versn.
|
MC125 /MC250 /MC400 / MC450, MC501 Aluminium velgen, ongelakte alm. tank, andere voorpoten, achter AW vering |
MC125 /MC250 /MC400 / Nw MC440 /MC450 |
Magnum I, MC125 /MC250 /MC400 / MC450 Nw motorblok met 3e as, ronde tank, uitlaat omhoog, nw plastic delen |
Magnum II, MC125 /MC250 /MC400 / MC450 Nw frame |
Mega I MC125 /MC250 /MC400 / MC450 |
Mega II MC125 /MC250 /MC400 / MC450 voorjaar pres. Alpha I |
Alpha- Nw frame en plastic MC250 membraan |
xxxxx einde Maico
oktober 1983 nw firma |
Nw motorblok MC250 nu WC (LC) |
MC250 en 490 (LC) |
GM- MC490 lucht of WC |
|
|
|
test: alleen in linker venster |
|
| |
| |
|
|
|
|