Zomaar wat foto’s waaruit we de vermogen toename -
De lijst is nog niet volledig,!
Bron: Maico-
1959 -
1 Cilinder, 2-
Boring x slag: 67 x 70 mm / 247 ccm
Vermogen:
13,7 kW (17 PS) bij 5,800 t/min,
Compressie ?
Gewicht: 134 JG.
Prijs: 2385 DM.
1960 -
1 Cilinder, 2-
Boring x slag: 67 x 70 mm / 247 ccm
Vermogen: 14,2
kW (18 PS) bij 6.000 t/min,
Compressie: 9 : 1
Max Koppel: ?
Brandstof: Bing 27 mm. Doorlaat
Ontsteking: Magneet od. BZ. (?)
Gewicht: 134 KG.
Prijs: 2.395 DM.
1964 -
1 Cilinder, 2-
Boring x slag: 67 x 70 mm / 247 ccm
Vermogen: 14,2
kW (24 PS) bij 5.800 t/min,
Compressie: ?
Max Koppel: ?
Gewicht: 110 KG.
Prijs: 2.750 DM.
1996 -
61 Zilinder, 2-
Boring x slag: 67 x 70 mm / 247 ccm
Vermogen: 39 kW (53 PS) bij 8.000 t/min
Ontsteking:
Motoplat-
Gewicht: 97 KG.
Prijs: xxxx DM.
Afbeelding is 500CC
2003 -
1 Zylinder, 2-
Boring x slag: 67 x 70 / 247 ccm
Vermogen: 40,3
kW (54 PS)
Ontsteking: 12V /130 SEM
Brandstof: Bing 40 oval
Ontsteking: Einlass Membran Steuerung,
Auslass S.E.E.S Steuerung
Gewicht: 97 KG.
Prijs: 10.190 DM.
1985 -
1 Cilinder, 2-
Boring x slag: 67 x 70 mm / 247 ccm
Vermogen: 35 kW (47 PS) bij 8.000 t/min,
Max.
Koppel: 40 Nm bij 7.400 t/min
Ontsteking: contactloos, Motoplat,
Brandstof: Bing 54/38/121 -
Gewicht: 98 KG.
Prijs: 7130 DM.
1982 -
1 Cilinder, 2-
Boring x slag: 67 x 70 mm / 247 ccm
Vermogen: 31 kW (42 PS) bei 8.000 t/min,
Compressie: 12 : 1
max. Koppel: 36,3 Nm bij 6.800 t/min
Ontsteking: contactloos, Motoplat,
automatisch
Brandstof: Bing V 54-
Gewicht: 100 KG.
Prijs: 6.125 DM.
1981 -
1 Cilinder, 2-
Boring x slag: 67 x 70 mm / 247 ccm
Vermogen: 29 kW (40 PS) bei 8.000 t/min,
Compressie: 12 : 1
Max. Koppel: 36,3 Nm bij 6.800 t/min
Ontsteking: contactloos, Motoplat,
automatisch
Brandstof: Bing V 54-
Gewicht: xxx KG.
Prijs: xxxxx DM.
1978 -
1 Cilinder, 2-
Boring x slag: 67 x 70 mm / 247 ccm
Vermogen: 29 kW (40 PS) bei 8.000 t/min,
Compressie: ?
Max. Koppel: 37,5 Nm bij 7.300 t/min
Ontsteking: contactloos, Motoplat,
Brandstof: Bing V 54-
Gewicht: 99 KG.
Prijs: 4.795 DM.
1975 -
1 Cilinder, 2-
Boring x slag: 67 x 70 mm / 247 ccm
Vermogen: 28 kW (38 PS) bei 8.000 t/min,
Compressie: 12 : 1
Max. Koppel: 34,5 Nm bij 6.400 t/min ??
Ontsteking: contact gestuurd,
magneet Appt.
Brandstof: Bing V 54 -
Gewicht: 99 KG.
Prijs: 4.600 DM.
1974 -
1 Cilinder, 2-
Boring x slag: 67 x 70 mm / 247 ccm
Vermogen: 28 kW (38 PS) bei 8.000 t/min,
Compressie 12 : 1
Max. Koppel: 34,5 Nm bij 6.400 t/min ??
Ontsteking: contact gestuurd,
magneet Appt.
Brandstof: Bing 1/36 type V54 -
1973 -
1 Cilinder, 2-
Boring x slag: 67 x 70 mm / 247 ccm
Vermogen: 26 kW (36 PS) bei 8.000 t/min,
Compressie: 12 : 1
Max. Koppel: ? Nm bij ? t/min ??
Ontsteking: contact gestuurd,
magneet Appt.
Brandstof: Bing 1/36 type V54 -
Gewicht: 100 KG.
Prijs: 3.3774 DM.
1969 -
1 Cilinder, 2-
Boring x slag: 67 x 70 mm / 247 ccm
Vermogen: 21 kW (28 PS) bij 6.200 t/min,
Compressie: 12 : 1
Max. Koppel: ? Nm bij ? t/min ??
Ontsteking: contact gestuurd, Bosch
LBZa 45/60
of Bendix-
Brandstof: Bing 2/30
Gewicht: ? KG.
Prijs: 3.100 DM.
1955 -
1 Cilinder, 2-
Boring x slag: 67 x 70 mm / 247 ccm
Vermogen:
10,7 kW (14,5 PS) bij 5.200 t/min,
Max, Koppel: 2,18 Nm. bij 3.750 t/min. (M 250/B)
Compressie: 7.6 : 1
Ontsteking: Noris gelijkstroom, contactpunten, bobine
Brandstof: Bing 1/26/38, 26 mm. doorlaat
Gewicht: 140 KG.
Prijs: 1695 Gulden
1959 Maico GS 250 met frame van Blizzard
1 Cilinder, 2-
Boring x slag: 67 x 70 mm / 247 ccm
Vermogen:
10,7 kW (17 PS) bij 5.800 t/min,
Max, Koppel: ? Nm. bij ? t/min.
Compressie: ? : 1
Ontsteking: Noris gelijkstroom, contactpunten, bobine ?
Brandstof: Bing 1/26/38, 26 mm. doorlaat ?
Gewicht: 140 KG.
Prijs: 1985 DM.